Co přineslo dubnové setkání a na co se můžete těšit?

Pravidelné setkání InboxQueens jsme tentokrát pojaly jako debatu u kulatého (i když virtuálního) stolu a povídaly jsme si o konferencích. Když jsme totiž na konci února probíraly dojmy z letošního COE, uvědomily jsme si, že mezi sebou máme zástupkyně z řad organizátorek, vystavovatelek, řečnic i účastnic, a že tak máme jako skupina možnost podobu některých budoucích konferencí do určité míry ovlivnit (a daly jsme si za cíl, že se tuto možnost nebudeme bát použít!).

Proto nás zajímalo, co vás na konferencích baví a co vám naopak chybí. Níže přinášíme shrnutí toho nejzásadnějšího, co v debatě zaznělo.

Nové poznatky vs. networking

Shodly jsme se, že odborná setkání vnímáme nejen jako příležitost načerpat nové poznatky, ale především jako skvělou příležitost potkat se s dalšími lidmi z oboru. V době, kdy téměř každá konference nabízí záznamy přednášek, je právě networking to, co jinde v takové míře nenajdete. A i když je program nabitý sebezajímavějšími přednáškami, schopnost vstřebávat informace není neomezená. Záznamy jsou pro mnohé vítanou možností, jak si informace dávkovat pohodlným tempem. Mnoho záznamů z různých akcí najdete v členské sekci a další budou postupně přibývat.

Vzdělávání pro pokročilé

Dále jsme se zamýšlely nad problematikou složení programu, protože mezi účastníky konference bývají značné rozdíly v pokročilosti. Nedostatek možností vzdělávání pro ty, kdo se v e-mail marketingu pohybují již delší dobu, jsme identifikovaly jako jeden z palčivých bodů, kterému bychom se v budoucnu rády věnovaly. Inspiraci můžeme hledat v zahraniční, kde lze najít mnoho specializovanějších přednášek i webinářů. Pokud máte v této oblasti své favority, budeme rády, když se o ně s námi podělíte.

Opomíjená témata

Z témat, která jsou na velkých konferencích často opomíjena, zaznělo především vzdělávání pro marketéry neziskových organizací a B2B sektoru, srozumitelně podané legislativní novinky a jejich dopad, školení pro multikanál a dále praktická doporučení pro budování vztahu se zákazníkem v jiných než rychloobrátkových odvětvích. Často také slýcháme, že kvůli robotickým proklikům již nelze považovat open-rate za klíčovou metriku, ale chybí informace, jak tedy kampaně vyhodnocovat.

Na co se tedy můžete těšit?

V návaznosti na tyto podněty si InboxQueens obratem vyhrnuly rukávy a brzy se můžete těšit na článek věnovaný e-mail marketingu v neziskovkách. A na příští setkání, které proběhne 2. května, přijal naše pozvání Petr Cikán, CEO a spoluzakladatel agentury Sherpas TECH, který se s námi podělí o praktické rady, jak vyhodnocovat e-mailingové i další kampaně v rámci retenčního marketingu.

Dubnové setkání přineslo mnoho zajímavých postřehů a přínosných podnětů a nás moc těší, že je v komunitě InboxQueens zájem problematická témata identifikovat a řešit. Pokud vás trápí nějaká další, neváhejte a napište nám.

IQ kalendář

A aby vám žádná zajímavá akce neunikla, založily jsme společný kalendář, ve kterém najdete nadcházející konference, webináře a kurzy a který si můžete přes odkaz snadno připojit do svého kalendáře. V členské sekci najdete jednoduchý návod. A pokud se chystáte na akci, která by mohla zajímat i ostatní, ale v kalendáři chybí, rády ji přidáme. Stačí nám o ní dát vědět.

Těšíme se na viděnou první květnový čtvrtek!
IQ

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů