Jak InboxQueens kralovaly na COE2024?

Dva dny v zeleném sále Email & Marketing Automation Summitu na letošním Czech On-line Expo pod taktovkou SmartEmailingu byly nabité. Nabité zajímavými prezentacemi, pozitivní energií a také dotazy účastníků. A v neposlední řadě růžovou energií InboxQueens. 

Přednášky v Email & Marketing Automation Summitu nastartovala právnička a osobnost českého digitálu Petra Dolejšová. Na ní pak navázala řada řečníků, odborníků na e-mail marketing, mezi nimi Martin Halama, Petr Cikán, garant programu Pavel Pola, Jakub Olexa, Jan Krčmář a řada dalších. Pokud jste již na některé konferenci zaměřené na e-mail marketing byli, tak vám jsou tato jména jistě známá. Proto nás velmi potěšilo, že v této společnosti ostřílených profesionálů zazářily i tři InboxQueens.

Vyladěný design vs funkčnost. Může mít váš newsletter obojí?

Denisa Vávrová, leader SmartEmailing Success týmu, vede specialisty, kteří zákazníkům poskytují e-mail marketingové služby. Denisa nás ve své prezentaci provedla tím, na co rozhodně nezapomenout při přípravě šablony newsletteru. Ať už se to týká samotné šablony, doporučených písem, velikosti obrázků a dalších praktických tipů, jak vyladit obsah. Zaměřila se také na to, jaké nástrahy na nás při tvorbě newsletterů číhají v Outlooku (a že jich není málo), Gmailu nebo Seznamu.

A co Denisa radí? 

  • vylaďte vaše e-maily pro hlavní e-mailové klienty, 
  • přizpůsobte newsletter pro všechno, co má displej.
  • posviťte si na dark mode.

Vyladěný design vs funkčnost. Může mít váš newsletter obojí? Denisa Vávrová na COE2024


To nejlepší na (konec) začátek

Dana Hanousková je specialistka na e-mail marketing a automatizace v online podnikání. V zeleném sále Email & Marketing Automation Summitu na letošním Czech On-line Expo otevřela druhý konferenční den svojí prezentací na téma welcome kampaní. O uvítacích e-mailech a welcome sériích se totiž mluví často, ale mnohdy nejsou prioritou. 

Proč v e-mailingu používat uvítací e-maily?

  • jsou klíčové pro vytvoření prvního pozitivního dojmu,
  • dobře fungují – dosahují míru otevření až 94 % a prokliku 31 %,
  • je to jedinečná příležitost navázat s novým zákazníkem kontakt a směřovat ho k nákupu.

Přivítejte nového zákazníka uvítací kampaní. Dana Hanousková na COE2024


Co se s vaším e-mailem děje po jeho odeslání?

Štěpánka Lebedová v Seznamu pracuje téměř patnáct let, poslední dva roky vede produktový tým, který má na starosti rozvoj služby Email. V ČR je právě Seznam.cz největším poskytovatelem e-mailových schránek. Je proto jasné, že Štěpánka nemohla chybět v panelové diskuzi, ve které společně s Pavlem Polou a Tomášem Charvátem z Excello odpovídali na dotazy na téma doručitelnost. Víte, že se přes Seznam.cz valí více než 100 milionů e-mailů každý den? Kdo ale rozhoduje o tom, jaká zpráva bude doručena? Ne, Štěpánka to opravdu není. V panelové diskuzi se hodně mluvilo o reputaci, autentifikaci domény, ale také o uživatelských signálech, na které právě Seznam.cz klade velký důraz.

Co Štěpánka doporučuje?

  • sledujte reputaci a autentifikujte vaši doménu,
  • posílejte, co lidi zajímá,
  • nesnažte se obcházet ustálená pravidla, nevyplatí se to.

Posílejte, co lidi opravdu zajímá. Štěpánka Lebedová na COE2024


Setkání InboxQueens na stánku Smartemailing

Letošní veletrh Czech Online Expo se velmi vydařil a moc děkujeme organizátorům ze SmartEmailing, že se do organizace takové akce pustili s vervou a elánem jim vlastním. Velký dík také patří Pavlu Polovi, který byl garantem programu v Email & Marketing Automation Summitu v zeleném sále, za tak skvěle sestavený program. A v neposlední řadě děkujeme všem InboxQueens, které prezentovaly, přišly se podívat, popovídaly si s námi a prostě si užily inspirativní dva dny. Těšíme se zase za rok!

Neváhejte a scházejte se s námi! InboxQueens na COE2024

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů