Dva dny v zeleném sále Email & Marketing Automation Summitu na letošním Czech On-line Expo pod taktovkou SmartEmailingu byly nabité. Nabité zajímavými prezentacemi, pozitivní energií a také dotazy účastníků. A v neposlední řadě růžovou energií InboxQueens.
Přednášky v Email & Marketing Automation Summitu nastartovala právnička a osobnost českého digitálu Petra Dolejšová. Na ní pak navázala řada řečníků, odborníků na e-mail marketing, mezi nimi Martin Halama, Petr Cikán, garant programu Pavel Pola, Jakub Olexa, Jan Krčmář a řada dalších. Pokud jste již na některé konferenci zaměřené na e-mail marketing byli, tak vám jsou tato jména jistě známá. Proto nás velmi potěšilo, že v této společnosti ostřílených profesionálů zazářily i tři InboxQueens.
Denisa Vávrová, leader SmartEmailing Success týmu, vede specialisty, kteří zákazníkům poskytují e-mail marketingové služby. Denisa nás ve své prezentaci provedla tím, na co rozhodně nezapomenout při přípravě šablony newsletteru. Ať už se to týká samotné šablony, doporučených písem, velikosti obrázků a dalších praktických tipů, jak vyladit obsah. Zaměřila se také na to, jaké nástrahy na nás při tvorbě newsletterů číhají v Outlooku (a že jich není málo), Gmailu nebo Seznamu.
A co Denisa radí?
Vyladěný design vs funkčnost. Může mít váš newsletter obojí? Denisa Vávrová na COE2024
Dana Hanousková je specialistka na e-mail marketing a automatizace v online podnikání. V zeleném sále Email & Marketing Automation Summitu na letošním Czech On-line Expo otevřela druhý konferenční den svojí prezentací na téma welcome kampaní. O uvítacích e-mailech a welcome sériích se totiž mluví často, ale mnohdy nejsou prioritou.
Proč v e-mailingu používat uvítací e-maily?
Přivítejte nového zákazníka uvítací kampaní. Dana Hanousková na COE2024
Štěpánka Lebedová v Seznamu pracuje téměř patnáct let, poslední dva roky vede produktový tým, který má na starosti rozvoj služby Email. V ČR je právě Seznam.cz největším poskytovatelem e-mailových schránek. Je proto jasné, že Štěpánka nemohla chybět v panelové diskuzi, ve které společně s Pavlem Polou a Tomášem Charvátem z Excello odpovídali na dotazy na téma doručitelnost. Víte, že se přes Seznam.cz valí více než 100 milionů e-mailů každý den? Kdo ale rozhoduje o tom, jaká zpráva bude doručena? Ne, Štěpánka to opravdu není. V panelové diskuzi se hodně mluvilo o reputaci, autentifikaci domény, ale také o uživatelských signálech, na které právě Seznam.cz klade velký důraz.
Co Štěpánka doporučuje?
Posílejte, co lidi opravdu zajímá. Štěpánka Lebedová na COE2024
Letošní veletrh Czech Online Expo se velmi vydařil a moc děkujeme organizátorům ze SmartEmailing, že se do organizace takové akce pustili s vervou a elánem jim vlastním. Velký dík také patří Pavlu Polovi, který byl garantem programu v Email & Marketing Automation Summitu v zeleném sále, za tak skvěle sestavený program. A v neposlední řadě děkujeme všem InboxQueens, které prezentovaly, přišly se podívat, popovídaly si s námi a prostě si užily inspirativní dva dny. Těšíme se zase za rok!
Neváhejte a scházejte se s námi! InboxQueens na COE2024