Profíkem na e-mailing se nenarodíš. Tu cestičku si hezky vyšlapeš. Ale potom… Potom je to láska, která jen tak nepomíjí. 🙂 Pojďte si přečíst příběhy InboxQueens – dam, které e-mailingem žijí.
Totiž…
1. Dana Hanousková: E-mailing pro mě byl dřív nutné zlo
Dobře si pamatuji, jak jsem před lety posílala ručně tisíce e-mailů. Musím přiznat, že jsem to nesnášela a snažila se tomu vyhnout. Ale pak přišel zlomový “aha moment” – e-maily je možné odeslat na jedno kliknutí a nemusím nad tím trávit celý den. 🙂 Od té doby je e-mailing mojí vášní.Původní profesí jsem právnička, což, jak jsem zjistila, jde krásně ruku v ruce s e-mail marketingem. Třeba mé návrhy marketingové strategie pro klienty v sobě zahrnují i právní souvislosti. Kromě toho vzdělávám pomocí online kurzů a miluju networking.
2. Hana Trolerová: E-mail marketing mě zaujal svoji šíří
Mé začátky spočívaly v psaní produktových textů do e-mailů. Postupně jsem ale začala newslettery ve spolupráci s obchodním týmem také plánovat a tvořit automatizace. Začalo to vlastně úplně nevinně – tím, že jsme v roce 2015 plánovali implementovat nový editor, takže jsem “ochutnala” i úpravu kódových šablon. Třešničkou na dortu bylo vytvoření reportingu. Teprve pak mi začal celý obrázek dávat smysl. Vyzkoušela jsem si také migraci e-mailingové databáze na 3 zemích, warmup IP adres v Bonami a spouštění nových trhů. V současnosti jsem e-mailovou a marketingovou specialistkou v týmu SmartEmailingu. E-mail marketing vnímám jako velmi široký obor a pořád vidím, v čem se dá posouvat.
3. Denisa Vávrová: E-mailing mě prostě baví – co víc si přát?
Důvod, proč se věnuji e-mail marketingu, je vlastně prostý – protože mě zkrátka baví už nějakou řádku let a bavit nepřestal. A já chci v práci dělat věci, které mě baví. Tak třeba:
4. Jana Šobrová: V světě e-mailingu jsem už přes 15 let
Marketingové komunikaci se věnuji už přes 15 let a e-mail marketing byl vždy nedílnou součástí mojí práce. Poslední 4 roky se věnuji výhradně e-mailingu, a to pro klienty Sherpas TECH, a zároveň o něm pravidelně píši na firemním blogu. A proč právě e-mail marketing? Důvodů je několik, ale vypíchnu 3 hlavní:
5. Pavlína Kusá: Objevila jsem kouzlo e-mailové komunikace
Díky e-mailingu je každé marketingové oddělení mnohem blíž ke svému zákazníkovi, než si možná myslí. Reklama tak nabírá zcela jiných rozměrů. Podceňovaný (a některými až nenáviděný) marketingový kanál umí ve správných rukou to, co jiné kanály ne. Zastihnout zákazníka ve správném okamžiku, dát mu pocit, že mu věnujeme veškerou svou pozornost a jde nám opravdu o to, abychom naplnili jeho potřeby. Když najdu poštu ve své schránce, nečekám, že ji dostalo dalších XY tisíc lidí. Je jen pro mě… A v tom je kouzlo e-mail marketingové komunikace, která dokáže přinést oběma stranám jen to nejlepší. Hranice mezi spokojeností a nespokojeností je však velmi tenká a odpovědnost je v rukou toho, kdo zmáčkne tlačítko SEND…
Chceš být součástí InboxQueens? Ozvi se nám!